طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

طرز کار بویلر روغن داغ: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ روغن داغ را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


طرز کار بویلر روغن داغ: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ روغن داغ باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

طرز کار بویلر روغن داغ- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ روغن داغ در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ روغن داغ را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

طرز کار بویلر روغن داغ -  دیگ روغن داغ طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ روغن داغ لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

دیگ روغن داغ چیست؟

دیگ روغن داغ جایگزین آب و بخار برای تولید دمای بالا می باشد. بدین صورت که در اکثر سیستم های گرمایشی برای ایجاد گرما از آب و بخار استفاده می کنند. اما برای افزایش دما به آب و بخار در فشار بالا نیاز است. بالا بردن فشار باعث کاهش ضریب ایمنی می شود. و ممکن است که خطرات جبران ناپذیر بوجود آید. بهمین دلیل در دما های بالا از دیگ روغن داغ یا بویلر روغن داغ استفاده می شود. مکانیزم عملکرد این نوع دیگ ها بدین صورت است که حرارت را از روغن های مخصوص حرارتی به گاز های داغ حاصل از احتراق مشعل منتقل می کند.

بطور کلی دیگ روغن داغ گرمای حاصل از انواع مشعل را به روغن های حرارتی در حال گردش منتقل میکند. این عمل باعث افزایش دما میگردد.

دیگ روغن داغ مزایا و ویژگی های منحصربفردی دارد که در مطالب متعدد بیان شده است در میان این ویژگی ها دمای بالای تولید شده و ایمنی بیشتر نسبت به دیگ بخار اهمیت فوق العاده ای برای صنایع مختلف دارد.

دیگ روغن داغ با صرفه و راندمان حرارتی بالاست و معمولا مجهز به سیستم کنترل ایمنی اتوماتیک مجهز می باشد. و می تواند جایگزین مناسبی برای سیستمهای گرمایشی دیگ باشد.

طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

طرز کار بویلر روغن داغ و برخی کاربردهای آن در صنایع

در بررسی عملکرد دیگ روغن داغ باید به این نکته توجه داشت که یکی از اصلی ترین مبدل های حرارتی مورد استفاده در صنعت که از طریق انتقال حرارت بین روغن داغ حرارتی و گازهای داخل کوره دیگ که دمای بسیار بالایی دارد انتقال حرارت را انجام می دهد هیتر یا دیگ روغن داغ می باشد.

طرز کار بویلر روغن داغ

طراحی بویلر روغن داغ به این صورت است که احتمال بالا رفتن دمای روغن تا حدی که دچار تجزیه یا آتش سوزی نشود را ایجاد می کند. از طرف دیگر افت فشار بسیار کمتری را در مسیر چرخش روغن ایجاد می کند.

برای دسترسی به دمای بالای ۲۰۰ درجه سانتی گراد ما نیاز به تحمل فشار بالا داریم و ممکن است در برخی موارد امنیت بویلر به خطر بیافتد. با استفاده از دیگ روغن داغ دمای بالا با فشار کم میسر می شود.

طرز کار بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

در طول مسیر، شعله ۳ پاس کامل حرارتی را می گذراند به همین دلیل در طراحی استاندارد دیگ روغن داغ دو عدد کوئل حلقوی برای آن در نظر گرفته شده است.

این جفت کوئل طوری قرار گرفته اند که پاس اول حرارتی و انتقال ماکزیمم حرارت در درون کوئل کوچکتر صورت می گیرد و بعد از اینکه شعله به پاس دوم بین کوئل ها رسید حرکت حرارت به صورت کنترل شده به طرف پاس بعدی ادامه می یابد.

در تصویر ذیل می توانید انتقال حرارت بین کوئل ها را مشاهده فرمایید.

تا اینجا آشنایی مختصری با نحوه کار دیگ روغن داغ پیدا نمودیم در ادامه به بررسی انواع استفاده از دیگ روغنداغ در صنایع می پردازیم.

کاربردهای مختلف دیگ روغن داغ در صنعت

بدلیل مزایای زیاد دیگ روغن داغ، کاربردهای متنوعی در صنعت امروز پیدا کرده است. تا جایی می توان گفت از جمله بویلرهای مهم که جهت گرمایش غیر مستقیم در انواع صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دیگ روغن داغ است.

دیگ روغن داغ دمای بسیار بالاتری از دیگ بخار تولید می کند به همین دلیل برای مصارف گرمایشی در دماهای بالای ۳۰۰ درجه سانتیگراد کاربرد دارد.

کنترل حرارت در دیگ روغن داغ بسیار ساده تر از دیگ بخار بوده به همین دلیل کاربردهایی که نیاز به جذب حرارت بالا و قابل کنترل که بصورت غیر مستقیم باشد از این نوع بویلر استفاده می شود.

بعنوان مثال در صنایع شیمیایی برای انتقال حرارت مورد نیاز برای انجام واکنش های شیمیایی در داخل رآکتورها و دیگر مراحل تولید از دیگ روغن داغ استفاده می شود. علاوه بر این عملکرد دیگ روغن داغ به صورتی است که تولیداتی از قبیل رزین و چسب، انواع حلال ها، و مشتقات نفتی و تولید روغن های تصفیه شده بدلیل اینکه دمای بسیار بالایی نیاز دارند از این نوع بویلر استفاده می کنند.

یکی دیگر از استفاده های رایج دیگ روغن داغ در صنایع قیر و آسفالت جهت گرم کردن و روانسازی آنها می باشد.

طرز کار بویلر روغن داغ| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگر کاربردهای دیگ روغن داغ

تولید محصولاتی همچون ایزوگام منازل، تولید چرم مصنوعی، تولید نبات و آبنبات و چیپس و انواع سرخ کردنی ها، صنایع تولید ورق های نئوپان چوبی و ام دی اف از جمله مصارف دیگ روغن داغ در بخش تولید می باشد.

همچنین گرم و روان نمودن مواد نفتی سنگین در مخازن بزرگ، گرمایش غیر مستقیم کوره های عظیم پخت صنعتی و ایجاد گرمایش برای فرآیند چاپ در چاپخانه های بزرگ و جدید و استفاده در خشک کن های صنعتی از جمله موارد کاربرد دیگ روغنداغ یا اویل هیتر می باشد.

شرکت مشهد بخار مفتخر است در زمینه تولید دیگ روغن داغ، محصولی کاملا استاندارد در اختیار صاحبان صنایع قرار دهد.

طرز کار بویلر روغن داغ| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

طرز کار بویلر روغن داغ- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – طرز کار بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – طرز کار بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.